28 april 2008

The world spins madly on

Är för övrigt en rätt bra låt.

Nu har jag (igen) varit och jobbat. Lovade dessutom min chef att hoppa in i shopen imorgon också, vilket ger kväll fem på raken på operan. Jag hinner ingenting just nu. Har inte ens börjat på mappeoppgaverna som jag måste ha klara på torsdag eftermiddag. Vet inte hur jag ska hinna med så mycket imorgon heller.

Har brev jag borde skriva, flera stycken. Hinner inte. Borde fota veckans utmaning. Hinner inte just nu. Borde plugga på tentan. Hinner inte just nu heller. Och jag är tydligen dissig för att jag inte hinner träffa folk, svara på brev etc. Det har ju ingenting att göra med skolan, jobbet och tentan jag kommer köra på den 9 maj. Dessutom skulle jag gärna vilja vara med på tentafest på kvällen efter tentan. Vet inte om jag hinner. Den helgen jobbar jag också, och jag har fortfarande inte fått bort 18 maj.

Just nu orkar jag ingenting. Jag känner mig bara skitstressad. Jag hinner inte hälften av vad jag vill och borde.

3 kommentarer:

mia sa...

lugn och fin ann-kristin!

Lindiz sa...

Stressigt värre - usch!

Jennie sa...

Lilla vännen, det ordnar sig, det gör det alltid...inget blir bättre av stress? Och idag e du ju så fin i håret =)