15 april 2008

HAH! The ultimate revenge...

Som ni kanske faktiskt (hur sjukt det än låter, fniss) vet om, så inhandlade jag tjusiga disktrasor av märket Skona för några veckor sen. Man har kunna följa på både Mias och min blogg hur de passar i omgivningen etc, eftersom jag skickade den lila till henne. I förra veckan plockade jag fram en av de andra trasorna från samma paket, nämligen den grå. Idag stod jag inte ut mer! Förstår ni hur dåligt det ser ut med en GRÅ disktrasa? Det ser liksom ut som en vit disktrasa som är WAY beyond bäst-före-datum. Det ser alltså väldigt äckligt ut.

Idag var jag, pmsig som jag är, så förbenat trött på att bli äcklad av den att jag begick det ultimata disktrasefelet - jag torkade av lite bränt klet på min spisplatta med den! HAHAHAHA liksom! Då var jag tvungen att slänga den. MOAHAHA! Nu ska jag ta fram en disktrasa i någon finare färg.

(Eh ja, jag hoppas alla inser ironin i det här inlägget. Jag har faktiskt bara inget bättre att skriva, för då skulle det bara bli wä wä wä gnäll ynk det-är-synd-om-mig-känns-det-som, och det har jag skrivit tillräckligt om här.) Tut!!

5 kommentarer:

mia sa...

jag hatar också den GRÅ... fy fan va sunkigt det ser ut.. hehe... trevlig lunch vi hade idag by the way

Lindiz sa...

Hmm... psyket nästa för dig?

Jennie sa...

Hahaha...men du det är en DISKTRASA =) Ses snart

Anonym sa...

är det inte dags för en utmaning snart?

Lindiz sa...

WANTED

Kvinnan som ännu inte producerat en veckans utmaning! Trots påtryckningar från allmänheten.