9 april 2008

Veckans Utmaning | 1 | Fem badrumsfavoriter!

Självklart borde jag egentligen ta tag i Steinars mappeoppgaver, hence my eager blogging :p

Här kommer i alla fall mina fem badrums(skåps)favoriter! Utan inbördes ordning... Och jag lovar och svär att jag till nästa vecka ska presentera en ny utmaning! Alla som vill och har en blogg får självklart göra likadant, men lova att ni talar om det i kommentarerna så jag kan kolla in!

f a v o r i t e t t | ansiktsrengöring från Clinique
Huden blir barnrumpelen, ansiktsvattnet är drygt som fasen för man ska bara ha jättejättelite, och flaskorna är snygga! Me like :)

f a vo r i t t v å | schampo/balsam från Sebastian
Just den här sorten heter Laminates, men jag gillar generellt Sebastian. Inte jättebilligt däremot. Bajs.

f a v o r i t t r e | knallrött läppstift
Just det här kommer från L'Oreal, men det är färgen som är det viktiga!

f a v o r i t f y r a | rosa tampaxtamponger
Alltså jag förstår inte vad det är för fel på Sverige. Jag är nog den enda människan i världen som brukar passa på att köpa tamponger utomlands :p De här är inköpta nån gång när jag var i Danmark, och plastgrejen är rosa! Man blir ju glad av att ha mens. Eller det var en jävla överdrift, men man blir iaf lite gladare! Och nej, som Grethe undrade nån gång, att jag gillar Tampax har inget att göra med att jag inte skulle våga använda 'vanliga' tamponger pga nån sorts renhetshysteri (det är säkert så i USA däremot haha), jag bara gillar dem bättre!

f a v o r i t f e m | delad plats: Cliniderm duschcreme och rostvål från Crabtree & Evelyn
Cliniderm är ett märke som säljs av Aco på apoteket. Luktar gott och är rosa! :D Crabtree & Evelyn är helt klart ett märke jag skulle tokköpa om jag hade mer pengar. Hittas på NK, Grandma's och numera även lite på Åhléns City. Mycket trefligt!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Lite ångest att stoppa upp den lilla vita saken måste du väl ändå ha ändå när du kör dessa låtsas-tamponger. En tampong skall icke placeras i någon hylsa innan uppföringen. Amen.

Lindiz sa...

Jag gillar oxå ditt röda läppstift :D

robin sa...

OK, men jag hade nog haft med rakhyvel och tops.

Jennie sa...

hMM intressant ...clinique gillar jag med oc sebastian m m m så gott har aldrig råd att kpa dem däremot

mia sa...

cliniderm har jag me provat. gillar produkterna och utseendet inte minst! deras ROSA tvättmousse är grym...

Anonym sa...

Studenter ska plugga och inte blogga.