28 april 2008

On hold eller nåt


Nu blir jag lite orolig! Kolla hur längesen det var jag läste ut en bok liksom. Men idag hoppas jag kunna läsa klart Den der lyver så vi kan diskutera den imorgon i skolan. Jag har såååå många böcker som ligger och väntar på att bli lästa!

Men men... Helgen har varit väldigt trevlig! Även om jag har jobbat fredag lördag och söndag och ska till kära GöteborgsOperan ikväll och jobba några timmar till, så känns det som om jag i alla fall har hunnit göra lite annat också. Shoppat lite behövda saker, funderat lite på saker, och sånt. Och varit bakis igår. Usch och fy. Det är faktiskt inte alltid jag mår dåligt, men igår hade jag sjukt ont i huvudet :p

Plan för veckan är att dra till skolan idag för en dansklektion, och sen försöka läsa innan jobbet. Jag vet att jag inte hinner läsa så mycket ikväll eftersom jag är på A-dörr. Imorgon ska jag äntligen få fixat håret, vilket ska bli mycket trevligt! Sen litteraturseminarium och resten av dagen tillsammans med danskuppgifterna som måste bli klara på torsdag. Nu ska jag måla naglarna. Röda!

4 kommentarer:

mia sa...

haha, jag läste danslektion... och undrade vad fan ni håller på med på humanisten nu för tiden! men okej, danska... låter mer vettigt... ha "en god deg" eller nåt!

Jennie sa...

Haha...men du akn väl plugga på fredag med dansuppfifterna? eller e d då du åker till lysekil?

robin sa...

Jag förstår att du haft en trevlig helg

Anonym sa...

anna vad hande med min skoutmaning forra veckan?