2 april 2008

One down, three to go!

Nu har jag avklarat en av fyra jobbkvällar den här veckan, som ni kanske förstår av titeln! Ikväll var det en dansföreställning som heter Boxman/Röd. Det hela går på sisådär två och en halv timme knappt, men det är sjukt segt eftersom dansföreställningarna aldrig är särskilt välbesökta. Idag jobbade jag med Klara på andra balkong och vi sålde två program och hängde in 20 jackor. Man behövde inte direkt jobba ihjäl sig liksom...

Nu ska jag däremot kolla Barnmorskorna i Play och sen snutta kudden! Kanske läsa lite i Doppler först, som jeg leser på norsk. Det er moro!! Och jag är helt schizo och sitter och läser halvhögt på bussen, folk måste seriöst undra över min mentala hälsa ;)

Idag fick jag förresten mail från Barbro, min gamla svensklärare från gymnasiet! Jag mailade ju min hemtenta till henne, och den sade hon att hon hade läst och gillat! :) Nu väntar man ju bara på att höra från Christina, det är ju egentligen hennes och Anns gillande jag vill ha vad gäller den :D

4 kommentarer:

Jennie sa...

Så länge jag får g e jag nöjd =) Oxå jobbat idag e så sjukt jävla trött fuck skolan lixom

Sofia sa...

Jag förstår det där med norskan helt & fullt! Har man en gång börjat så är man fast sen ;).

Lindiz sa...

Jobba, jobba... usch. Men kul med pengarna sen :-P

mia sa...

maila din uppsats till mig! kul o läsa... !