5 april 2008

Choklad

Är jag sugen på. Men mest använde jag den överskriften för att jag noterade att ingen inläggsrubrik börjat med C förut :p

Idag är det lördag! Jag har röda papegojtulpaner på mitt soffbord och här är dammsugit och diskat och väldigt najs. Jag har fortfarande inte börjat läsa som jag tänkt göra hela förmiddagen idag :p Men eftersom jag börjar bli lite trött nu och ska iväg och jobba sen tänkte jag nog lägga mig i sängen och se ett avsnitt av Six Feet Under istället, så jag inte ballar ur mer än vanligt på jobbet hihi ^^

Igår var najs! Linda, AnnaLena och Richard var här och drack lite vin/öl/bubbel och åt ost. Och Linda och jag ägnade oss som vanligt åt vår oskyldighetstävling. Jag tycker nog fortfarande att jag vinner!

Mitt hår är på krigsstigen. Fy fan vad trött jag är på det! Trevligt är däremot att vi fick tillbaks hemtentorna igår, så det känns skönt att ha det avklarat! Resten av skolan orkar jag inte tänka på just nu liksom.

Ah, men alltså, tulpandoft och nystädat är najs! Och jadå, jag fick många vuxenpoäng, kolla på Facebook ;) Det är bara för att jag har krukväxter hehe

3 kommentarer:

Sofia sa...

Vilken fin header du har skaffat dig!

Lindiz sa...

Hmm... tycker nog jag är lite mer oskyldig än dig tant snusk...?

Jennie sa...

Hej hej hej jag lever =)