7 april 2008

Fisk & får

De flesta vet nog att jag är lite kär i Jesper Rönndahl (ja han med dagens tips)

Men nu är det inte honom jag tänker prata om, utan Anders Johansson, min andra darling! Han har gjort ett barnprogram som heter Fiska Med Anders. Rekommenderas!!

För övrigt borde jag äta mer fisk. Idag har jag iaf ätit gravad lax med dillstuvad potatis. Sjukt gott!

Dessutom har jag köpt nytt garn idag, och börjat sticka en sjal i grått entrådigt ullgarn. Det blir väldigt fint och luftigt och tjusigt, men den lär väl vara klar lagom till våren 2013 :p

6 kommentarer:

Anonym sa...

Kan man ana att du fått inspiration från min luftiga orange (hur fasen böjer man det?) sjal? ;-) Jag vill virka ett iPod-fodral. Det ska bli min nya grej. See ya! Kram kram

mia sa...

hemslöjd is the shit!

Jennie sa...

Härligt, kan inte jag få komma hem till dig och ä'ta stuvad potatis ngn gång? Puss

Anonym sa...

Anna, du som älskar Jesper Rönndahl har väl inte missat centralskolan. Där spelar han Andreas lärarnas värsta mardröm nämligen en vikarie som är värre än eleverna... :) http://www.youtube.com/watch?v=Z016iNXu3pw

Anonym sa...

TACKA MIG FÖRFAN!

anna sa...

Haha självklart har jag sett alla avsnitt av centralskolan! Och tack tack till Victor :p Nu hade jag iofs tänkt se Fiska med Anders ÄNDÅ!