22 april 2008

Nu orkar jag inte mer!

Skola skola skola... JAG ORKAR INTE! Jag vill ha lov! Jag vill sitta på en klippa i Lysekil i solen med ett STORT glas rödvin i handen och ha en eller två trevliga män som springer runt och grillar och fixar saker åt mig, och jag vill ligga i solen och läsa böcker och äta jordgubbar. INTE hålla på med mer grupparbete och språkhistoria som jag inte fattar nåt av!

Men men... Nästa helg ska jag iaf till Lysekil, men då lär det säkert regna och vara pissväder.

Här en av mina Ray Charles-favoriter, i en väldigt najs version med Michael Buble!

s o n g f o r y o u

4 kommentarer:

erika sa...

GAAAAAAAHH!!!jag vill inte heller mer. tänkte vakna idag med en bra idé till vad jag ska skriva min uppsats om. men min hjärna är lika död som vanligt. tror du att man kan lämna in en synopsis och säga att man inte vill skriva om nånting? och frågan är då, vem får man som handledare?

Jennie sa...

I agree...haha läste just erikas inlägg jävla synopsis =) MEN mICHEL bULBLE GÖR EN glad iaf =)

mia sa...

kan vi inte helt enkelt ta nya tag imån?! känns som att alla går på sparlåga vad gäller skolarbete... solen är skön men man får inget gjort!

Anonym sa...

det är väl DU som ska springa runt och grilla åt oss :)