10 april 2008

en ny högtidsdag!

Jag vill härmed introducera Lindas och min nya högtidsdag, och gärna inbjuda andra att fira med oss! Jag tror att vi firar kvinnokroppen, men framför allt alla män vi tycker är idioter i vår omgivning ;)

Lindas ex Mr Cleaver kom tydligen med den mycket intelligenta kommentaren någon gång då Linda hade, tjusig som hon är, något snyggt på sig under, helt enkelt. Vi kom in på diskussionen härom dan just eftersom vi alla konstaterade att vad man har för underkläder på sig verkligen påverkar humöret, och att alla har både favoriter man känner sig extra fin i, och de där gamla urtvättade grannypantsen man tar ibland när man har mens eller ändå känner sig sunkig och vet att man minsann inte lär visa upp underkläderna under dagen eller kvällen. Vad Idioten med stort I häver ur sig när han får se Linda är "jaså så du har knullsetet på dig?". Jag vill bara poängtera att sådana män inte borde få ha rätt att ha ett könsorgan, än mindre att använda det i närheten av någon tjej.

I vilket fall som helst så ballade vi ur lite i tisdags och tyckte att benämningen är så fruktansvärt fånig och löjlig att vi idag bestämde att fredagar (kanske inte alla fredagar, förmodligen bara vissa speciellt utvalda!) ska bli knullsetsfredag. Själv tänker jag dagen till ära imorgon köra röd pushup med röda spetstrosor av modell halvstring :D Häng på du också!

2 kommentarer:

Jennie sa...

Haha vad roligt jag kanske oxå borde ta mig ngt sexigt dagen till ära...=)

Lindiz sa...

Jag vill bara säga att även om jag inte är mer dig idag i skolan... sitter jag har i ett rosa, spets knull-set :-P