14 april 2008

ett berg

Idag har jag ett berg av disk i mitt kök. Men det tänker jag ta tag i sen. Jag har blivit rätt bra på att diska sen jag flyttade in här hehe...

Jag har absolut inget vettigt att skriva! Men jag skriver lite ändå. Igår kunde jag inte somna, slocknade nog inte förrän vid halv tre. Det var för mycket i huvudet. Men som tur är börjar jag 12 i skolan idag så det var ingen panik. Nu ska jag snart promenera bort till skolan för att brottas med lite mer fornsvenska och sånt där. Sen i eftermidag/kväll blir det lite jobb på Operan. Vi ska guida 100 Volvohöjdare. Jag hoppas det går bra :p

Jag vet att det är jag som har stafettpinnen för den här veckans utmaning, och jag stod i duschen och funderade så det knakade! Det kommer, om inte idag så imorgon! Tills dess får ni kolla på en av mina favoriter som sjunger en gammal Ray-Charles-goding :)

s o n g f o r y o u

3 kommentarer:

Lindiz sa...

Veckans utmaning - nu!

Jennie sa...

Tihi myspys hoppas att allt gick bra på operan

mia sa...

jag kommenterar nu på ett gammalt inlägg. Hihi