19 april 2008

Surdegar

Två saker ligger och irriterar mig som fan, trots soligt härligt väder!

* Jag vill ta tag i och ordna upp min iPod. Dvs det finns en del musik på den som inte finns i min dator, och då kan jag inte använda iTunes för att synka iPoden med iTunesbiblioteket. Fruktansvärt mycket dagens I-landsproblem! Apple tycker ju inte att man ska få flytta sin musik från iPoden till datorn. BAJS! Det går att fixa men då måste man krångla till det. Har inte orkat. Nu har jag sjukt mycket musik som behöver uppdateras på iPoden! Podcastlistan ska vi inte tala om. Mycket störande!

* Jag vill verkligen verkligen ta tag i mitt sovrum. Jag tycker inte om det. JAG VILL INTE HA LILA VÄGGAR! Fuck sexuella fantasier och sånt trams som folk kanske sysslar med när de dagdrömmer, jag drömmer om att få hjälp att tapetsera om :p

* Jag vill ha peeeennnngggggaaaarrrrrrrr

Så, nu känns det bättre ;)

3 kommentarer:

Jennie sa...

Mmm pengar just nu hade vart som ketchup på moset

erika sa...

åh. jag vill också tapetsera om. hittade en fin förrförra gången jag jobbade. men sen när jag skulle kika gången efter så hade jag glömt av vad jag sett den :) jobbigt, alltså. jag vill också ha pengar. massvis dessutom.

Sofia sa...

Hej! Tänkte bara säga att ifall Bree är sugen på att se DH med resten av oss desperata hemmafruar på tis så är du väldigt välkommen hem till mig ;).