31 mars 2008

Nostalgitripp

Jag blev tvingad av en kompis att logga in på Lunar (jadå jag har allt haft Lunar även om jag inte är där och leker längre) och hittade då en sån här gammal goding i Richards dagbok! Nu skulle jag egentligen kunna publicera hans gamla svar här också, för jag tror inte han läser min blogg, men jag är ju mycket mer intresserad av mina egna ;)

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste för första gången?

Jadå, det tror jag!

2. Har du sett din bästa vän gråta?

Ja.

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?

AD-droppar typ.

4. Vad åt du senast?

Lasagne!

5. Har du fått någon komplimang idag?

Ja det klart! Senast i fredags var det en taxichaufför som påpekade att jag var snygg. Jag stod i shopen på operan :p

6. Har du varit med i en rättegång?

Ja tyvärr. Det var jobbigt.

7. Är du polare med grannarna?

Nä det kan man inte säga, men jag hejar på dem :p

8. Vilka språk pratar din mamma?

Svenska och engelska och en massa rappakalja, för att citera Richard hehe

9. Vilka länder har du bott i?

Herregud, jag har inte ens bott i nån annan stad än Göteborg!

10. Senaste piercingen?

Nej nej, fy fasen!

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?

Igår när jag och Victor åkte hem från Lysekil.


12. Gay?

Nä.

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?

Däckat/blivit sjukt trött, ja. Spytt, nej!

14. Har du äggat någon?

Fan vad tramsigt, nej!

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?

Haha nä inte det heller.

16 Vad lyssnar du på just nu?

Pang Prego. Och så försöker jag fundera ut vad mina grannar håller på med, för det låter konstigt.


17. Har du varit på stranden?

Ja, men inte idag :p

18. Har du haft en stalker?

Haha, ja det kan man säga :p

19. Minns du dina/din musiklärares namn?

Ja, på låg/mellanstadiet hette hon Eivor.


20. Hur bra är din syn?

Alldeles utmärkt!


21. Har du varit på ett party?

Haha jadå

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?

Nä, jag har sjungit hajsången för många gånger ;)

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?

Konstig fråga. Och det beror på vem. Men han är en lat jävel min bror!

24. Har du varit utomlands?

Japp, fast nu var det alldeles för länge sen.

25. Har du sett din bästa vän naken?

Självklart!

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?

Jag har bara varit på ett, och det var inte särskilt kul.

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan p g a slagsmål?

Ja, fast antagligen mest förvånade :p

28. Var är dina syskon just nu?

Min bror är hemma och min syster är i Thailand.

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?

Det kommer jag faktiskt inte ihåg hehe.

30. Vem ringde dig senast?

Katarina från Villa Villekulla

31. Vilken tid gick du upp imorse?

Strax efter nio typ.

32. Vad ska du göra i helgen?

Jobba och förhoppningsvis dricka alkohol samt Änggårdspromenera!

33. Vad står det i det fjärde sms:et i din inkorg?

Det är från G :) Hon skriver att hon är stressad.

34. När var du riktigt sjuk senast?

Riktigt sjuk var precis innan jul, då var jag magsjuk och låg däckad i typ 2 dygn.

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?

Hhhhmmm… Tog på vet jag inte…


36. Vad finns i din bakficka?

Luft.

37. Har du färglinser?

Nej jag har inte ens ofärgade linser.

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?

Sov!

39. Vad är det första du gör på morgonen?

Kissar.

40. Vad ska du göra efter det här?

Jag är sjukt rastlös. Jag tror jag ska läsa lite.

2 kommentarer:

mia sa...

jag älskar listor!!!

Jennie sa...

ROLIGT =)