13 mars 2008

nostalgi bitte


Nu ska jag hoppa i säng och fortsätta se första säsongen av Skärgårdsdoktorn på DVD. Gulligt så det stänker! :p Imorgon är projektet att fixa klart hemtentahelvetet, be en bön till gud att Ann & Christina kommer tycka att den håller, fixa den utskriven, fika med Jennie och sen jobba!

Lördag är det jobb på dan och melodifestivalsfinal på kvällen, och på söndag ska jag och Otto baka bröd! Och sen blir det Matteuspassionen i Domkyrkan med Jan H och Richard :D Och under helgen tänker jag icke läsa en rad som har med skolan att göra!

9 kommentarer:

Jennie sa...

You go girl...fan vi skall ha en skolfri fredag...sounds NAJS

Lindiz sa...

We don't need no education
We dont need no thought control
No dark sarcasm in the classroom
Teachers leave them kids alone
Hey! Teachers! Leave them kids alone!
All in all it's just another brick in the wall.
All in all you're just another brick in the wall.

mia sa...

gött med helg! jag önskar dig en god helg!

mia sa...

ps jag tror jag ska snigla nån idag.. moahahhaa

Anonym sa...

Vad sugen jag blir pa att slanga pa mig nat marininspirerat och somrigt nu! Jag vill inte ha kyla och gratt. Jag vill ha sommar och hav! Jag vill ocksa bo pa en o med tva prickar over!

Varför vara perfekt.. sa...

hej! Vet inte om du kommer i håg mej, men jobbade i "futten", tills i somras. Hittade din sida av en slump. Måste bara fråga, vem fasiken är sofia???? =) har aldrig sett männsikan innan... kram Linda

mia sa...

du är nu officiellt SNIGLAD

Anonym sa...

hej min syster du e ju lika konstig som innan. sjalv sitter jag i thailand o e ledig imon sa jag skall nog ga o kaka lite mat nu tror jag. har e det sjukt varmt 30 grader pa kvallen och typ 40 pa dagen man svettas bort hehe ha det sa bra och ny blogg e skriven puss o kram

Lindiz sa...

Yes... för andra gången är du nu sniglad darling... :-p