25 mars 2008

God Jul!


Okej jag ÄR väl lite snigel då! Men den här snigeln är iaf söt :P Och jag har seriöst börjat förstå att det är blodigt allvar det här med att blogga, hehe... So here goes!

Nu kommer jag inte ihåg när jag skrev sist eller vad jag skrev om. Jag har i alla fall bott hemma hos mamma och pappa och tagit hand om hund och bror medan föräldrarna var i norrland. Det har blivit bra konsert i fredags och en hel del påskgudstjänster. För övrigt har det ju nästan känts mest som jul!

Idag grejade jag lite hemma, shoppade ett par skor och träffade sedan Robin för en lunch/fika på SoHo. Pratade mycket. Det behövdes. Och sen tassade jag över till operan och jobbade. Nu är jag sjukt trött och har ont i huvudet! Urk, jag är inte van vid att ha ont i huvudet. Wä!

Imorgon är det skola med Steinar som gäller. Och jag ska nog dra en sväng på stan om inte snön ligger kvar. Det känns väldigt trevligt att veta att man har pengar!! Eller man kan låtsas iaf. Höjd hyra ska vi också få tydligen. BAJS!

På torsdag ska jag och Otto fira försenad våffeldag (dvs idag) och äta våfflor innan vi ska på konserthuset. Fråga mig inte vad vi skulle höra däremot, det har jag glömt ;) Och jag fyndade en Johannespassion-inspelning för en hundring i shopen på operan idag! Mkt trefligt :D Den lyssnar jag på nu.

Och jag håller för övrigt fortfarande på med Strindberg, Röda Rummet. Har läst typ halva!

Imorgon ska jag krama på Linda och klappa på Jennies hasse-mage, det ska bli skojsigt!! Och Mia, jag behöver din adress, det är bråttom!

3 kommentarer:

Lindiz sa...

Ska jag få kram... åhh. Nu blir jag glad... om du ska gå på stan kan vi kanske mötas upp? Puzz darling

Jennie sa...

Blä blä blä jag vill oxå gå på stan och shoppa men det är horisontalt läge för mig idag....fy fan vad illa jag mår

mia sa...

adress:
Södra Torggatan 12 A
LÄG 204
341 30 Ljungby

trevligt att självaste Snigel är tillbaka. Jag vill me äta på SOHO! Love it there...