21 mars 2008

lååååångfredag


Fast natten blev kort! Min jäkla mage höll mig vaken en del och det gillar jag INTE!

Idag är det långfredag. Jag hade ju bestämt att jag skulle gå i kyrkan på långfredag i år, och det har jag minsann gjort. Avskalat precis som det ska vara. Imorgon ska jag nog gå på midnattsmässa, det är jättefint :) Och ikväll blir det Johannespassionen av Bach! Ska bli kuligt!

Mindre kul är också att jag har nån smygförkylning. Urk. Det är liksom bara lite, men bryter inte ut ordentligt. Segt!

Nu sitter jag hemma i mitt kära föräldrahem dit jag snabbflyttat tills på måndag eftersom mina föräldrar är i Gällivare i helgen!

Nu ska jag slänga mig på soffan och titta lite på TV och sova lite tror jag. Natten blev alldeles för kort.

..och sked tycker vi om! Det gäller ju att ta skeden dit man kommer :P

2 kommentarer:

Jennie sa...

Sova sked då eller? STackars magen

Lindiz sa...

Ja... själv har jag myst en del med min mamma och moster idag - inte tänkt på Jesus eller kultur.