7 mars 2008

Lägesrapport städning


Jag bara kände att jag måste lista saker jag höll på med igår, för lägger man ihop dem blir det väldigt mycket Bree, och inte särskilt mycket Anna :p

* Tvätt utvändigt och invändigt av tre fönster, inklusive fönsterputs, och jag åkte till Ica och inhandlade fönsterskrapa till och med

* Avtorkning ovanpå dörrkarmar (där var dammigt kan jag tala om, jag hade inte ens reflekterat över att det kunde hamna damm där!)

* Disk i typ två omgångar

* Tvätt av 5 maskiner, inklusive duschdraperi och badrumsmatta

* toaskurning, inklusive avtagning av toalocket

* vimmat alla vitvaror efter skurning

* skurat golvet på toa, även under badkaret

* diskat ur alla lådor där schampo etc står på badkarskanten

* satt upp ny lampa i sovrumsfönstret

* bäddat rent i sängen

Och mitt kök är sååå fint nu!

Alldeles strax ska jag iväg till mina sötisar på dagis :)

4 kommentarer:

mia sa...

åå man blir allt lite sugen själv

Jennie sa...

Oj oj oj vad duktig du var. Jag var faktiskt med lite Bree igår...ähum...diskade dammsög coh tvättade golv åkte till ikea oh köpte n ny lampa som vi satte upp och en en hatthylla =)

Lindiz sa...

Imponerande... men glöm inte att ha lite kul :-)

Anonym sa...

Publicerar du bilder på andras barn...?