23 september 2008

Skämmes tamejfan!


Nu har jag inte bloggat på en evighet!

Jag får skylla på att jag var på väg att göra det flera gånger i helgen och aldrig hann. Men men... Helgen ägnades iaf mest åt jobb. I fredags eftermiddag med lite guidningar på operan och efter det en mycket trevlig middag med personalen på Villa Villekulla. I lördags och söndags var det vanligt jobb. Nu är jag lite förkyld. Intressantare än så är inte mitt liv för tillfället :p

Men igår fyllde jag 25! Det började jättemysigt med frukost på sängen och rosablommiga paket från en pojkvän som precis vet hur det ska vara :) Sen dumpade jag raskt mina planer på att simma eftersom jag hade skitont i halsen utan gick och lade mig och sov lite till. Efter det åkte jag och hämtade Victor från Lysekilsbussen och vi åkte och handlade. Lite efterrättsbakning och fika med paketöppning senare åkte jag hem för att byta kläder och vila en snabbis innan det var dags för en väldigt trevlig födelsedagsmiddag hemma hos mamma och pappa. Med schysst kombination av släkt och vänner! :)

Idag är jag så kallat ledig, dvs jag är hemma med läs- och städångest. Jag ska ta mig in till NK för att köpa en väska från Ceannis jag har spanat in och bestämt att jag ska födelsedagsshoppa till mig själv :)

5 kommentarer:

Lindiz sa...

Grattis gumman (förlåt att jag glömde skicka mess igår - var lite tankspridd igår som du säkert förstår) Stor Kram!

mia sa...

Grattis grattis! Jag har ju din stora dag uppskriven i kalendern, men glömde såklart kolla i den igår :) Låter som att du hade en lovely dag iaf. De där läs- och städångestdagarna är både bra och jobbiga. Man kan vara hemma o ta dagen som man vill, men man ser bara en massa måsten att ta itu med. Kram på dig din gamling och välkommen in i klubben

Jennie sa...

I remembered =) Jag längtar tills imorgn...kraaaaaaam

Sofia sa...

Grattis! =)

erika sa...

grattis i efterskott :)