17 september 2008

rewind/fast forward

Ibland är det konstigt. Vissa dagar och tillfällen vill man aldrig ska ta slut! Och ibland vill man bara snabbspola livet. Just nu är en del grejer så bra att man bara vill fortsätta till nästa steg, som man faktiskt vet dröjer. Men man vill ju inte vänta, allt bra ska hända nu!

Nu har jag kollat på Singelmammor, och ska snart åka förbi Strikk innan jag ska till jobbet. Ikväll är det Julius Caesar, och jag jobbar 17.30-23. Och imorgon blir det uppstigning i ottan för att vara på UB klockan 9!

Jag kom iväg lite sent och simmade imorse också så jag var inte i bassängen förrän kvart i tio. Och då är där en hel hög med folk som simmar långsamt. Inte för att jag kanske simmar vrålsnabbt, men ni vet de där tanterna som man hinner varva både en och två gånger på den lilla futtiga halvtimme man tar sig fram i vattnet, där i 50-metersbassängen. Och det är jobbigt för då måste man lägga i en extra växel och så snabbt som möjligt simma om de långsamma tanterna, eftersom det ligger en långsam tant med omsimmare bredvid en också, som är på väg åt andra hållet. Dagens I-landsproblem!

Har fått reda på både äckliga och roande saker den här veckan också! Jesus Christ säger jag bara.

4 kommentarer:

Jennie sa...

Ohh låter spännande ja jag e på...kanske inte mat eftersom jag bara gått ned 0.1 kg men lite tjöt e alltid trefligt

mia sa...

Om man säger A får man säga B

PUSS

Lindiz sa...

Fan vad najs med en tidigt dag i skolan (att få gå hem kl 12.00 menar jag då) Kramiz

Anonym sa...

Jag önskar någon kunde fast forwarda mitt liv tills LAU är slut! (åtminstonde skoltiden)