28 september 2008

Ost

Hej!

Helgen har varit väldigt trevlig, och jag planerar att blogga mer om helgen senare. I fredags åkte vi, dvs. jag, mamma, pappa, Victor och Otto till Köpenhamn för lite mer födelsedagsfirande. Supermysigt! Vi kom hem igår kväll och idag har jag och Otto spenderat dryga fyra timmar inne på bokmässan. Alltid lika schysst! Nu är jag trött i benen men glad, typ. Alltid lika najs att få nörda sig ordentligt ^^

Vad jag egentligen kände att jag ville skriva, är nån sorts kommentar till Ottos blogginlägg, och en allmän varning. Om ni nån gång får förfrågan från någon i er närhet att köpa hem dansk ost, SKRIK NEJ OCH SPRING DÄRIFRÅN! Otto invigde äckeldanskosten (jag lovar, det var VÄRSTA sorten!) imorse till frukost, och han luktade äckelost på bokmässan och mitt kök luktade sura strumpor doppade i mögligt bajs! VARNING!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Stackare. :-) Tur att jag har tagit osten hem till mig nu. Jag lovar att duscha efter jag har ätit av den nästa gång.

Jennie sa...

Mmm fuck va äckligt de e

Lindiz sa...

I know - jävla Danmark!

Anonym sa...

Nu är osten borta. Snyft. :(