9 september 2008

inköp


När vi var på IKEA i fredags blev jag med en "onödig" pryl. Min älskade pojkvän köpte hem en datorkudde, eller vad man nu ska kalla det för, till min flyttbara dator. (Min dator, som är en 17-tums Acerdator vägrar jag kalla bärbar eftersom den är alldeles för tung för det. Men man kan flytta på den, och förflytta den i bil ;) Han ville inte ha kokta testiklar när han sitter med datorn i knät. Den här kudden är halvmåneformad och med en plastplatta överst typ. Och den är faktiskt jävligt smart! Jag ville inte erkänna det först, men jag älskar den! Dessutom är den jättebra att ha under kompendier och böcker och sådär när man sitter i soffan och läser. Och det gör jag nu. Gud vad jag är duktig! :p Men så är man ju osmakligt pretto också.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är så smart och smakfull. :-)

Lindiz sa...

Så du har blivit med datorkudde - haha!

Jennie sa...

Oj oj oj fancy ses imorgon pinglan

Anonym sa...

Observera märket på datorn på bilden...

mia sa...

Jag har också en sådan kudde, inte från IKEA dock. Men den är välanvänd... Jag har ingen erfarenhet av kokta testiklar, men unviker helt klart grillad blygläpp.