14 september 2008

Hälg


...för att härma Mia alltså :D

Hälgen har varit väldigt trävlig! I fredags var Otto och jag hemma hos min kära broder och vovve och åt middag och kollade på film etc. Och gick ut med just hunden eftersom mina föräldrar åkte till Tyskland. På lördagen var Otto på hifimässa i Arendal och ölade med kompisar medans det för mig var dags för säsongens första operapremiär, på Julius Caesar. Magnus Haglund är lyrisk i GP, så vi ska försöka pallra oss iväg och se föreställningen asap! Det blev dryga nio timmars jobb eftersom jag och Anders stannade kvar på premiärfesten och därmed jobbade till strax efter halv två. 01.57 klev jag ur taxin hemma. Men man lyckades ju lösa diverse problem för Sture Allén och en del annat, plus hinna med ett antal väldigt trevliga diskussioner, så det var helt klart en bra kväll, om än med trötta fötter som resultat.

Idag tog jag det lugnt på förmiddagen innan Otto och Richard sammanstrålade hos mig och vi tog bilen hem till Gulsparvsgatan för en skön långpromenad med Ludwig innan vi handlade och åkte till Hising Island för lite middag och vin. Och KRAFTKABEL! (Se klippet nedan, jag kissar på mig!)

För övrigt har både Otto och Richard börjat blogga igen. Yay! Nu ska jag pussa på en trött pojkvän som har varit min i tre månader :)

2 kommentarer:

mia sa...

Haha! Jag tror jag ska köpa mig lite sånt där kraftbalsam!

Jennie sa...

Åhhh 3 månader...pöss