5 september 2008

Jag gillar....

SVTs dokumentärer! I våras var det ju Klass 9A och Barnmorskorna man följde slaviskt, och nu har jag fastnat för Singelmammor. Rakt på och med värme. Se det i Play!! :)

För övrigt gillar jag att det är fredag idag. Och jag har hunnit med att simma kl 9 imorse (kändes hurtigt med tanke på tiden!) och varit på jobbet och fixat ny dräkt tills det är dags för ny säsong som börjar nästa lördag. Bra bra bra! I eftermiddag blir det en IKEA-tripp för påfyllning i förråden, och sen kommer Ottos kompis Willy och käkar middag ikväll. Nu ska jag försöka städa lite här och sen slänga mig på sängen och läsa nån artikel för skolan. Tut!

4 kommentarer:

erika sa...

Jag gillar också Singelmammor. Jag fnissade (blandat med jag-ska-aldrig-föda-barn-panik-attacker) när hon tjejen födde sin lilla bebis i förra (eller förrförra?) avsnittet! Så himla roligt att hon fortfarande försökte ha hundra procent koll på allt som skedde runt omkring henne trots att hon låg i smärtsamma värkar. Hon är skön!

Jennie sa...

Hahaha mmm underbar serie det där

mia sa...

Jag kollar med! Visst är det härligt? SVT kan sina grejer :)

Jessica sa...

Jag ÄLSKAR (inte helt oväntat) Singelmammor!!! De tre mammorna är hur härliga som helst, även om jag för mitt liv inte kan förstå varför Joni sa upp sin lägenhet innan hon hade en ny. Men men, så kan det ju kanske gå. Hoppas att vi springer på varandra i skolan snart igen! Kram kram!