11 september 2008

How the heck...

Har precis kommit innanför dörren. Idag bestod min dag av seminarium om Janne, min vän 10-12, på temakursen. Sen lunch (Jennie, du måste komma och luncha med oss nån torsdag! Mimmie hälsar också :) och ett tretimmarsseminarium om genusperspektiv och feministisk litteraturteori 13-16. Därifrån nästan direkt till operan för att ha en guidad visning 17-18. Min så kallade arbetsdag var alltså idag åtta timmar. Normalt. Och jag är helt slut i fötterna och trött i huvudet och skulle helst vilja lägga mig och sova lite. Hur ska jag orka börja jobba om ett år? :p

4 kommentarer:

Jennie sa...

Åhhh klart jag gör...

Lindiz sa...

I know the feeling - hur gör andra människor?

Anonym sa...

Å jag måste få lite litteraturtips om genusperspektiv... ska antagligen få in det i min uppsats på nåt vis :)

erika sa...

Jag pallar inte heller åttatimmarsdagar! En åt gången kanske, men hur fasen överlever man fem såna i rad? Varje vecka? Huh!