10 september 2008

Dagens plan

| 06 jävla 40 | ringer Ottos väckarklocka och jag får slå honom för att han ska stänga av den.

| 08.30 | åker Otto till jobbet

| 09.00 | Simning på Valhalla

| 10.30 | Åka hem, läsa Janne, min vän (som är skitbra nu när jag läser om den!)

| 13.00 | Lunch/fika med Jennie, Linda och Julia

| 17.00 | Personalmöte på operan

| 19.00 | Åka hem och äta middag samt fortsätta läsa. Inte glömma att klämma den där artikeln också.

| 22.30 | Pussa på pojkvän som kommer från orkesterrep

4 kommentarer:

Jennie sa...

Men fuck vad duktig du är simmar så tidigt då snusar jag...

mia sa...

Å varför är inte JAG bjuden på lunchdate?! ;)

Saknar er såå...

Lindiz sa...

Vilken mumsig kaka du bakat - om än ngt kladdig!

Anonym sa...

Nu sitter jag på vagnen från fucking Frölunda.