1 november 2007

karma!?


Imorse när jag vaknade och var duktig och till och med TVÄTTADE ANSIKTET i duschen, med ansiktsvatten och fuktkräm och rubbet (sånt brukar jag bara orka på kvällarna) och sen satt och åt frukost, så lyckas jag med konststycket att välta ut ett helt glas oatly choklad på mitt soffbord, över diverse dvd-fodral, skolpapper och även skvätta på mitt vita överkast och dator. Man kan fråga sig varför. Jag gjorde det, och får svaret KARMA på sms från en kompis (jag nämner inga namn här hehehe). Då kan man fundera på vad jag har gjort för ont! Det gjorde mig lite nervös.

Nu har jag varit hemma i snart en timme. Snart ska jag iväg till jobbet igen. Operan. Förut var det dagis. Jag är lite trött.

Nu kommer jag, apropå karma och att jag lyssnar på Pang Prego där de pratar om Darren Hayes, att tänka på Savage Garden. Så 90-tal!

4 kommentarer:

Lindiz sa...

Karma kan vara farligt... den kommer alltid och biter dig i röven när du minst väntar dig det... Besides tror jag den var på besök här hos mig i söndagsnatt... Kram, kram

Anonym sa...

"Instant Karma's gonna get you"

mia sa...

själv så spillde jag ut te idag när jag satt o försökte skriva på min analys... kan det vara ett tecken från ovan?!

Jennie sa...

Hmmm men Savage Garden e bra =)