11 november 2007

no plans baby

Ibland blir allting bara sådär spontant najs! Och eftersom jag är en planerande människa har jag faktiskt kommit att tänka på att det blir rätt trefligt när det bara händer saker ibland. Utan planering.

Helgen var najs! Det nästan bästa var faktiskt den mysmysiga promenaden på stan i solen igår, från kungsportsplatsen via grönsakstorget till haga och linné. Sånt borde man göra oftare!

Igårkväll blev spontant oplanerad men jävligt trevlig!! Och vi åkte hiss till 23e våningen på Hotel Gothia bara för att man kan. Brabrabra! När vi hissat klart blev det middag och alldeles för mycket (shit vad jag låtsas, det var alldeles lagom haha) rödvin. Vi downade till och med en halväcklig flaska mousserande jordgubbsvin jag haft stående hemma skitlänge! Sen tänker jag inte dra alla detaljer, men det var en oplanerat kul kväll :)

Nu är jag lite trött i huvudet och ska snart åka in och jobba. Urk!

3 kommentarer:

Lindiz sa...

Vilken mysig helg... Men Bejbi, vi måste planera in en ny ostkväll snart... med lite bubbelvin... Puzz på dig.

Jennie sa...

Hejsan hejsan, härligt underbart när det blir oplanerat...Ses imorgon oneish puss puss

mia sa...

livet är underbart!