5 november 2007

Eh. Måndag.

First of all - Mia WG ska vara jävligt stolt! Jag är väldigt stolt över Mia idag, som lyckades med att göra hattrick - VG på alla tre examinationerna vi fick tillbaks idag! Själv var jag nöjd med ett VG och två nästan VG, i alla fall med tanke på hur lite tid jag lade ner på skiten :p

Annars vet jag inte. Jag har haft en vanlig deppeftermiddag. Ibland får jag för mycket i huvudet och då blir jag helt apatisk och rastlös på samma gång. Det är lite jobbigt. Och jag undrar hur min hjärna tänker då? När man är irriterad för att man inte gör något och vill ta tag i saker men samtidigt inte orkar. När man vill träffa folk jättemycket och samtidigt bara vill vara ensam och ligga och gråta. Lagom stabilt :p

3 kommentarer:

Jennie sa...

Fan vad skönt att ngn kände som jag idag...jag var tvungen att ringa till Rickard och bråka med honom för att jag bara inte klarade av mig själv =) Konstigt va?!?

robin sa...

Lilla vän, lilla vän.. Deppig vill jag inte att du ska vara ju.

mia sa...

sådana dagar måste man ha då och då! jag är trött idag efter all information och när man blickar upp mot berget av böcker som man ska bestiga (jag jobbar gärna med liknelser!)... nu läser vi hårt så ses vi på torsdag! kram