20 november 2007

My heroine!


Jag känner att jag bara måste skriva lite om min idol! Jag tror att alla vet att Annika Lantz är en av mina absoluta favoriter i radio och TV. Tillsammans med framför allt Carina Berg gör hon P1 till världens bästa radiokanal. Hon är jävligt flamsig och tramsig samtidigt som hon är skitvass, gjorde de absolut bästa partiledarintervjuerna inför valet förra året, och absolut inte backar för att prata om någonting. Jag älskar det!

Jag såg dessutom på Videokväll hos Luuk när hon var med där, och fick då dessutom höra att hennes favoritmusikal är Jesus Christ Superstar! Kan det bli bättre liksom, vi har så mycket gemensamt! Jag är i och för sig inte 158 cm lång :p

Alla borde testa att podda lite Lantz i P1 eller P4, länkar har jag ju självklart till höger. Jag har dessutom sett henne på tunnelbanan i Stockholm hehe...

2 kommentarer: