8 november 2007

Silikon = skit!

Nej, jag tänker inte skriva om tuttar :p Det är inget silikon i mina haha. Jag tänker på de där silikonränderna på insidan av stayups, och att de ALDRIG sitter uppe! Nu har jag fått gå från Redbergsplatsen till Örgryte Nya Kyrka, en promenad på ca 20 minuter; samt åka buss/vagn till och från Eketrägatan BARBENT! Det är inte riktigt säsong för det. Jävligt kallt var det kan jag meddela. Men jag har varit på en najs orgelkonsert idag! Jag förstår fortfarande inte hur man klarar av att hålla koll på både två händer och fötter, och sen spela olika saker.

Det som hände idag i Finland är helt jävla vidrigt. VIDRIGT.

3 kommentarer:

Jennie sa...

Jag funderar på att bli som han finnen, fast bara gå loss på litteraturen haha

Lindiz sa...

Mina stay-up stannar aldrig uppe... nej man får använda hederliga strumpbyxor istället om man inte vill visa benen. Kram på dig gumman.

Anonym sa...

Jag forstar inte vad du pratar om? Jag anvander stayups varje dag och det ar inga problem. Klarar inte av strumpbyxor som ar hela. Men du koper inte dina stayups pa HM hoppas jag... de ar skit. puss G