12 november 2007

papperslappar till fröken H, tack


Fröken H är så jävla fattig. Det är TRÅKIGT! Den här månaden inleddes med två dagars tokshoppande plus betalning av räkningar för några tusen. Det betyder helt enkelt att det verkligen inte finns några pengar kvar. Visst, jag har ett sparkonto som jag kommer få nalla från nu så man behöver inte leva på kalla krossade tomater direkt ur burken, men det finns mycket som man skulle vilja skaffa som man faktiskt inte kan. Jag vill till exempel ha en massa skivor, och en locktång. Glöm det baby liksom. Och det är faktiskt jäkligt trist.

Det är sån här jul snart också. Hur ska man ha tid med det?

Nu har jag inte tid att sitta vid datorn mer, nu måste jag tillbaks till boken och läsa Petrarca!

4 kommentarer:

Lindiz sa...

Men lilla gumman...jag har ju för länge sedan sagt att vi borde starta en bordell. Lite mer öppen för förslaget nu? Världens äldsta jobb... att sälja sig själv. Kramiz

Jennie sa...

Haha include me too... Vi tar oss tid till jul gumman och julen är kärlekens högtid... <3 puss

anna sa...

*asg* Ja det hade kanske varit en bra idé! Kan man sätta in annons på blocket? Alternativt har jag funderat på att hitta nån rik gubbe som kan betala allt jag vill ha :p

mia sa...

men hallå?! kaka på kaka? ett dictionary till Ron? kostym till Dag Hedman? locktång till en curly lady?