28 november 2007

Shopping


Hhhmm. I måndags blev det lite (oplanerad) shopping. En ny vit jättefin julstjärna, lite röda ljuslyktor och annat trefligt. Idag blev det seriös planerad shopping, i Ullared. Där är så mycket skabb och så mycket skabbiga människor som ränner runt och köper 15 flaskor T-Röd (VAD ska man med det till?) Men det finns ju faktiskt en hel del skojsigt man kan hitta också. Som rosa serpentiner till exempel. De ska jag ta med på fredag, då jag som enda tjej känner jag att jag måste gulla upp vår middag hos Otto ^^

Nu har Charlotte skuttat runt och SKURAT TOALETTEN osv. Ska bara bädda om lite. Snart ska vi ha basgruppsträff! Vi tänker INTE plugga!

3 kommentarer:

robin sa...

Du köpte väl en konfettipistol också! Perfekt för fester man inte städar själv efter :)

Lindiz sa...

Vi är så bra på det här med basgruppsträffar... Mamma mia!

mia sa...

tack för senast min sköna! vi väntar med spänning på lindas kort... ses imån