13 november 2007

Inspiration!


Idag har jag läst Elle Interiör. Alltså, jag har haft en oöppnad Elle Interiör liggande i säkert två veckor, och det är nog ett sorts tecken på min tidsbrist och rastlöshet. I vilket fall som helst så blir man ju så sjukt inspirerad av såna tidningar! Jag blev så inspirerad så jag dammade hyllan i hallen och ställde dit ALLA mina parfymflaskor. Jag ska nog bli inredare när jag blir stor :p

Idag/ikväll är jag sjukt rastlös. Orkar inte städa, orkar inte läsa, orkar inte baka bröd. Allt det där borde jag göra. Det får nog bli en film tror jag. Eller så kanske jag ska lägga mig och gråta lite? Jag är inte ens arg eller ledsen för nåt, jag är bara rastlös så jag kan gå av! Egentligen borde jag skriva dagbok lite också.

Det är förresten lite kul när man vet nåt som nån annan inte vet. Det kan vara nåt hemligt eller nåt man ska ge till nån eller whatever, men ibland vill man bara skrika ut precis vad det är, rätt i örat på personen det gäller. Waah liksom! Precis så är det nu. Och det är ingen idé att nån frågar nåt om det hemliga, det är inte en chans att det, och det är dessutom flera saker, kommer över mina läppar! :D

Idag i skolan kom jag inte fram till så mycket om renässansen, men däremot att Linda är en ihopfällbar liten kompis, att Mia är steril och att Jennie behövde en kalldusch. Eller hur var det? :p Jag rekommenderar Mias blogg för en synnerligen lyckad recap av dagen hehehe...

Bilden överst är på mina idoler i Pang Prego! Jag är kär i Jesper Rönndahl (han med skägg). Kolla in på http://www.sr.se/cgi-bin/p3/programsidor/index.asp?programID=2782

3 kommentarer:

Lindiz sa...

Hihi... Gulligt :-)

Jennie sa...

Grååååt det är viktigt skit i stheirnehjeilm eller vad fan han heter =)

robin sa...

Jag har inga parfymflaskor i hallen, men i morgon ses vi. Ta-ta