8 maj 2008

Sol!

Idag satt/låg jag typ tre timmar utanför skolan i gräset och läste, omväxlande plugg och Bodil Malmsten. Jag har fått tshirtränder på överarmarna! Känns mkt bra! ^^ Mindre bra är att jag fick soleksem på underarmarna dock, så jag ska nog ta det lugnt med solen imorgon.

Sen hann jag hem och vända innan det var dags för en liten Änggården-tripp! Vi käkade grymt god pizza och strosade sen runt i underbart vackra Änggården bland alla körsbärsträden. Snacka om att jag vill bo där när jag blir stor!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hm sol rænder efter t-shirt, haha. Sjælv jobbar jag med att førsøka få så få rænder man kan med bikini så det gæller o varva trekants bikini med en axelbandsløs men brænnan børjar arta sig skall nog allt vara brun nær jag kommer hem e typ svart på ryggen nu hehe. Kramkram

Anonym sa...

Ja så va ju tangentbordet inställt på norska men det kan du ju läsa ändå såg det inte fören efter edt blev publiserat. kram igen

Jennie sa...

Åh sounds lovely...ses imorgon