5 maj 2008

Better late than never... Veckans Utmaning!

Nu ska jag ta igen för min oförmåga att hinna fota! Här kommer de två senaste :D

Veckans Utmaning 3 | Fem skofavoriter!

Här kommer de, uppifrån och ner, vänster till höger:



f a v o r i t e t t | svarta blomstövlar
Inköpta i London, sjukt smala klackar! Det blir lite vingligt, men jag gillar dem!

f a vo r i t t v å | svarta mockaballerinor
Alldeles sprillans! Dvs några veckor iaf. Sjukt bekväma, och väldigt söta tycker jag! Mina favoritvardagsskor för tillfället.

f a v o r i t t r e | vårskor!
De här är också nya för i vår, men jag gillar dem skarpt! Dessutom gillar jag kronor, och jag hade ett par liknande skor förra året som jag slet ut och var tvungen att slänga. Perfekta vårpjucksen!

f a v o r i t f y r a | de guldiga broderade!
Sjukt billiga skor jag hittade i Danmark för några år sen. Jag använder dem inte så ofta, men ska man gå på nåt roligt och har helt svarta kläder på sig är de här skorna grymt snygga! Man känner sig som en liten prinsessa :)

f a v o r i t f e m | spetsiga högklackade bruna
Tyvärr är de inte i skinn, men även dessa är från Danmark. Jag brukar ha på mig dem när jag vill bli extra lång. Favorit till jeans och operabesök :D

Veckans Utmaning 4 | Favoritparfymer!

Nu får det bli de jag har i min parfymhylla! Det är faktiskt mina favoriter för tillfället...



Clinique Happy to be
Clinique Happy in bloom (med rosa blomma på!)
Amor Amor från Cacharel
Pink från Victoria's Secret
Laura från Laura Biagotti
Romance från Ralph Lauren

2 kommentarer:

Lindiz sa...

Jag hade oxå Amor, amor :D

Jennie sa...

Mmm I löv cliniques happy 2