12 maj 2008

En sista kraftansträngning

känns det verkligen som man behöver göra nu! Jag är så less på skolan. Eller det är ju egentligen intressant och så, men jag oooorrrrkkkkaaaaarrr inte mer! Nu vill jag ha sommarlov och bara ägna mig åt att jobba lite istället, utan att behöva tänka på saker hemma. Och bara läsa en massa böcker. Var på Myrorna på Vågmästarplatsen i lördags och fyndade åtta böcker till ^^ Underbart!

Nu är det snart introduktion till uppsatskursen. Jag får helt enkelt intala mig att det blir jättebra och att den inte är så lång! Det är den ju iofs inte heller, men ändå!

Oh well... Det känns ändå som om resten av livet flyter på ganska bra!

3 kommentarer:

Lindiz sa...

Positivt tänkande :P

Anonym sa...

snart är det sommarlov! yay... jag ska maila in min uppsats på onsdag. haha... jag har en bit kvar... haha

Jennie sa...

Härligt I'm ack now anyways pöss