23 maj 2008

min broder hovmästaren :D

Idag var jag, Otto och Gustaf och åt lunch på Restaurang Lindholmen, som drivs av eleverna på Ester Mosessons Gymnasium, dvs. där min lillebror går!

Dagen till ära fick han jobba som hovmästare, och hade tid att stå och tjöta lite med oss :D Jag kan rekommendera ett besök där, trerätters lunch för 100 kronor är väldigt okej! Och så får man ju sån fin service ;)

Nu ska jag göra vad jag gör på bilden till höger. Och jag menar inte att jag ska gå och luta mig mot en stenmur :p

5 kommentarer:

Lindiz sa...

Låter mumsigt :D (å att luta sig mot stenväggar é underskattat) :P

Anonym sa...

Mmmm mat, gott :)

Jennie sa...

Mmm men gud vad gott

Anonym sa...

Jo du vet när man sitter så mycket vid datorn som man gör när man skriver uppsats då kan det hända att man får för sig saker... Att skapa en blogg t.ex...

Anonym sa...

hej syster. Roligt att prata med dig härom dagen. Jag läser din blogg när jag kan det e alltid roligt att få en liten uppdatering om hur det är där hemma. Här e det bara bra skall till flygplatsen snart o jobba det e alltid lika intressant att se vad det kommer för folk. Kramkram