30 maj 2008

Callouts!

Mia: Jag hinner egentligen inte läsa så mycket, jag gör det på bekostnad av annat. Men det gäller att vara effektiv! Aldrig gå nånstans utan en bok i väskan, icke sitta på en spårvagn utan att ta upp boken, ha böcker liggande bredvid sängen och på toa. Jag har oftast mer än en igång samtidigt faktiskt. Och de jag läst senast är faktiskt inte så jättelånga heller. Sen kan det gå veckor innan jag fått läst ut nån! Röda Rummet som borde bli klar när som helst har jag hållit på med i månader! Hoppas allt är bra annars där nere i Smålandet! Nästa helg ses vi, wiiee!!!!!

Jessica: Du frågade om min hund! Han ÄR en jaktlabrador, för han är inte död. Det är alltså en renrasig labrador fast han är mindre än vanliga labradorer, och vi skulle inte kunna ställa ut honom om vi höll på med sånt trams, för han är inte rastypisk, dvs inte tillräckligt biffig för det. Men jag tror inte han skulle göra sig på nån utställning, han skulle mest se fånig ut och ligga och sova :p Hur gick uppsatsen? Blev det bra? :)

Josefin L: Jag vill också se Sex and the City-filmen!! Och hur klarar du att bo i London utan att springa på Pret HELA TIDEN? Det är vad jag brukar ägna mig åt när jag är där :p

Josefin A: Blev det bra med Mrs Dalloway? Jag missar din opponering, vilket faktiskt är synd!

Jennie: Har du allt planerat för nästa helg nu då? Känner jag dig rätt är du superplanerad :p Och när var det du skulle vara ensam hemma? Då får ni komma hit istället!

Linda: Shoppat nåt på sista tiden? :p Terapisession måste vi förresten planera in! :D

Victor: Läser du det här borde du antagligen göra nåt vettigare, typ laga mat åt mig! Så kanske du får följa med på biltur nästnästa vecka ^^

Robin: Mail är på G, nu när jag äntligen är klar med allt annat. Lyssnade förreten på Mahleråttan häromdan. Ah!

Otto: Gå och jobba med dig! ^^ Och jag kan säga det igen angående din nya säng: VAD VAR DET JAG SADE!!

Lundin: TUT!!!!!!

Richard: Haha du lär nog inte se detta. Jag vill ha Jönsson-toccata snart! Då kan vi ha releasekonsert :p

Erika: Jag är sjukt avundsjuk på Knatten! Det är den sötaste lilla katt jag sett på länge! Hur går det med de andra katterna? Har de blivit sams?

Elin: Exakt hur brun du är vill jag nog inte veta!! :p Hur går det med grekiskan? ^^


Nu ska jag fortsätta städa! kramkram

7 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för att du tänkte på mig också! :( G

erika sa...

Dom andra katterna är fortfarande sura :( idag har de blivit tvingade att spendera en del dag tillsammans, vilket resulterade i att när Emil kom hem så mjauade och fräste Kattis även åt honom. Så eventuellt får han flytta till mamma. m5r vvvvvvvvvvvvv5n (nu skrev han till och med till dig!) Men då kan jag ju iallafall hälsa på honom när jag vill :) Vi får se.

Jennie sa...

Tjena mittbena

Jo jag har allt planerat det mesta...mycket tid går åt till babyshowern oxå...skall planera den heal lördagen mycket att inhandla och provbaka...Rikcard åker nästa torsdag så från dess kan jag komma till dig hi hi hi myspys

Anonym sa...

Det blev nog r�tt bra med Mrs Dalloway till slut, ja lite tr�kigt att alla ni andra hamnade i eftermiddagsgruppen.. Jag l�ser sista Harry Potter boken nu, visserligen p� svenska men det var vad som fanns att tillg�... Ha en fin helg! Kraaam

Anonym sa...

pret ar mitt lunchstalle sa det blir nog 3-5 besok i veckan om jag ska vara arlig!

Anonym sa...

min tanke va ju att bli riktigt brun men det skiter sig lite eftersom jag måste äta antibiotika i 3 veckor nuför att få ut nån bakterie somjag har. dok inget allvarligt men jag skall hålla mig undan solen..... så det blir GOL (guide online) för mig fram till semestern. Men sista veckan skall jag sola gärnet. Och angående grekiskan så går det sådär kan det nödvändigaste så att säga. Nu skall jag bara bli av med min förkylnng som jag har roligt värre. Kramkram

Lindiz sa...

Såklart jag shoppat... ska ta en bild sen kanske å lägga upp senaste fynden :P Yes, terapi... ledig ngt nästa vecka?