27 maj 2008

Fy fan för kontorsjobb

Bara för att jag behöver sitta vid datorn typ hela dagen idag och imorgon för att få klar min kära lilla uppsats som jag dessutom nu drabbats av väldigt mycket tvivel om, så har jag naturligtvis apont i ryggen! Det är en jävla plåga att sitta på arslet på en stol, när det är skönare att stå eller ligga. Hur ofta har man ont i ryggen liksom? Jag blir så trött!

Annars hade jag lite terapi igår, det hjälpte faktiskt en hel del. Men just nu är det lite varning igen, för jag känner att jag börjar trötta ut mina kompisar med tråkigheter. Och jag känner mig lite allmänt klantig på nåt sätt, som att jag velar runt så mycket så att det skapar problem. Men det löser väl sig det också antar jag.

Annars känns det sjukt skönt att få lämna in uppsatsen på torsdag och efter den käcka redovisningen, som tydligen blir av, nästan ha sommarlov! Helgen tänker jag bara ägna åt lediga saker förutom jobb på söndag kväll, och så har jag gott om tid till att titta på opponeringsuppsatsen på måndag och tisdag. Sen är det soooooooooooommar! Då jävlar ska jag läsa böcker!!

3 kommentarer:

Lindiz sa...

Jag har mens å känner mig skit (unpretty-låten)... vill du ha terapikväll med mig snart ;-) Kramiz

Jennie sa...

Åhh jag skall med läsa massa böcker =)

mia sa...

ska du va ledig i sommar?