29 maj 2008

CHECK!


Det är så underbart fantastiskt fruktansvärt skönt att kunna bocka av saker på att-göra-listan!

Idag har jag lämnat in uppsatsen - CHECK!
Vi har redovisat multimediaprojekten - CHECK!

Nu har jag nästan sommarlov! Idag fick jag dessutom gå hem från jobbet eftersom vi var en för mycket, vilket inte gjorde något eftersom jag kan ägna mig åt städning och opponeringsförberedelse istället. På onsdag kan jag dessutom sätta CHECK på opponering av uppsatser!

Nu ska jag fortsätta disk. Det behövs verkligen ett CHECK! på städning av lägenhet. Damm överallt, och kladd på golv och alla ytor, och kläder i drivor. Fy fasiken! Det är verkligen projekt i veckan som kommer. Det är inget man gör på en eftermiddag direkt.

Och en sak till - sortera in alla gamla skolpapper - CHECK! Det gjorde jag i eftermiddags. Om jag säger att jag hittade ett block med grejer från LEN 200, dvs hösten 2005, så säger det det mesta tror jag :p Och kurserna i höstas fick jag fixat in också. Fan vad bra det känns!

Nä, nu är det ner i diskbaljan igen som gäller! Och jag ska lyssna på Era Stupendo! (Schweiz bidrag till ESC, jag älskar den!)

5 kommentarer:

Jennie sa...

Har bara en sak att säga Era Stupendo är ett solklar ripoff på Amy diamonds It can only get better...

Lindiz sa...

Det heter tjeck :P

mia sa...

I love TJECK

mia sa...

PS. Vad många böcker du har läst på sistone? Min lista har stått orörd länge... Hur hinner du? Tips mottages tacksamt :)

Anonym sa...

Check, check, check! Gud vad skönt det är med nästan sommarlov!