26 maj 2008

FIKA!


Nu måste jag lägga in ett kol på min uppsats, och kommer inte hinna vara social dagtid förrän den är klar! Däremot tänkte jag att en fika eller lunch på fredag kanske skulle vara på sin plats?

Detta är alltså ett allmänt upprop för alla som läser min blogg, jag vill fika på fredag! Alla har skrivit klart då och hinner lägga en timme eller två på att tjöta lite. Hör av er här så ser vi vilka som hänger på!

Jag kan tänka mig att hitta nån uteservering i stan nånstans typ runt 13-tiden på fredag? Vad sägs!? (Och vill man åka från Småland för en fika går det alldeles utmärkt det också ;)

6 kommentarer:

erika sa...

åh. bullar! jag har mått illa i fyra dagar (nej, jag är inte gravid) och har inte varit särskilt sugen på något i matväg. men nu när jag såg dina kanelbullar blev jag plötsligt hungrig igen :D tack! jag hade gärna fikat på fredag, men ska jobba hela dagen. osis. ha det så bra!

Lindiz sa...

Jag ska oxå jobba... :(

Anonym sa...

Mmm bullar! Ett alternativ är kanske att fika på torsdag blir tydligen multimedia mellan 10-13... så efter det kanske hade passat?

mia sa...

jag hade inte bangat... Hähä... Nästa vecka är jag på :) är ju i gbg fred-söndag. yay

Jennie sa...

Heeeej I will fika på fredag

Anonym sa...

Om jag inte hade bott i Schweiz så hade jag gärna kommit. puss grethe