4 februari 2008

Gråta



Alltså jag älskar Grey's Anatomy! Har precis sett två avsnitt som är så hemska att jag är helt rödgråten! Det var dessutom värsta cliffhangern och jag hinner inte se ett avsnitt till förrän ikväll. Jag är helt förstörd!

Hela helgen var väldigt oplanerad. Väldigt väldigt väldigt trevlig, och det är underbart när det bara blir spontant! Det var inte planerat att Otto och Richard och jag skulle käka middag i fredags, och det var inte planerat att vi skulle leka på stan och i diverse kyrkor på lördagseftermiddagen. Det var inte heller planerat att vi skulle springa på Gustaf och Alex vid Korsvägen och gå och äta middag med dem. Men trevligt var det!

Idag har jag och Linda genomlidit ett synnerligen tråkigt seminarium i skolan. Det gick inte så bra på seriositetsskalan, som vanligt. Fan Mia, vi saknar att ha dig där som styr upp våra liv! Nu har jag ju dessutom ägnat ca en och en halv timme åt att ligga på min säng varav jag har störtgråtit i en halvtimme. Underbart! Snart ska jag iväg och puffa ett barngympapass också. Alltid trevligt :)

6 kommentarer:

Lindiz sa...

Nu har jag jobbat oxå... vilken dag ;-)

Jennie sa...

Åhh lilla vännen skall vi gråta ihop?

Anonym sa...

Gött att se rödingen diska! Mer sådant åt folket!!!

anna sa...

Hörrödu Victor akta dig för herr Pleijel, han kanske smittar! Du borde också diska förresten, ska jag ge er båda privatlektioner? ;)

mia sa...

men gumman! jag får väl åka upp och styra upp era studier och liv?! jag har inte riktigt kommit igång med studierna denna terminen, eller ja... vi har ju bara hållit på i typ två veckor. men nu har jag pratat me ulrik i en dag så jag har inte kunnat gå till skolan! har christina myntat nåt trevligt och användbart uttryck ännu?! puss o kram

Anonym sa...

Diska är för käringar! Jag har hoppat över den kursen och låter något fruntimmer diska istället!