23 februari 2008

En aningens förvirrad

Jag betalade precis min mobiltelefonräkning... För det första gick ett samtal på ca 23 minuter med Grethe på typ dryga hundralappen (men DET är hon värd den lilla älsklingen!) - men sen ser jag på mina SMS-rader där att jag förutom typ 43 utomlands och 20 som kostade pengar har skickat 843 sms för 0:- ÅTTAHUNDRAFYRTIOTRE? Borde jag söka hjälp? :P Visserligen har det blivit en del långa sms (sådär 3-4-5 sms ihopsatta) men ändå. Åttahundra? Jag tror det är fel!! :p

Igår var najs! Idag var jag bakis. Nu är jag trött i benen, och imorgon ska jag bo på operan, dvs vara där 12-21. Urk!

5 kommentarer:

Lindiz sa...

Hihi! Jag brukar oxå skicka ett par hundra mess i månaden... men aldrig över 800 :-P

Sofia sa...

Hahaha, 843 var bra jobbat. Men se det som ett tecken på att du är social, det är ju bra ;).

mia sa...

Mycket SMS blir det! Själv har man väl tagit emot några desperata rädda-mig-från-chrrristina-sms från fröken Hällegårdh... :)

anna sa...

haha, ja men det finns ju gränser! Jag tror nog fortfarande inte riktigt på det :p

Jennie sa...

Men vännen..tihi...såååå mycket....ses på tisdag baguette?