19 februari 2008

Förresten, förlåt


Jag har insett att jag nog inte riktigt klarar av att vara ledig! :p Jag springer fram och tillbaks mellan kök, nåt städprojekt, böcker, toa och datorn. Stänger av och på musiken i iTunes, och seriöst TROR att det ska ha kommit något nytt mail eller blogginlägg under den senaste halvtimmen. Ni som har besöksräknare på era bloggar och läser loggarna kommer tro att jag börjat stalka er. Jag har säkert kollat in ALLA mina bloggar tio gånger idag. Och jag vill inte veta hur många gånger jag kollat mailen.

Dessutom inser jag att jag får lugna ner mig och sluta tro att folk som inte svarat på mina sms inom 10 minuter hatar mig eller tycker att jag är så totalt ointressant att det inte är värt att smsa mig :p Om jag tänker efter vet jag ju att man själv är upptagen ibland och inte hinner smsa eller svara direkt... Det är ingen bra kombination att vara rastlös, självupptagen och paranoid!

Däremot har jag börjat möblera om i mitt sovrum idag. När jag egentligen borde ha ägnat mycket mer tid åt att läsa :D

Dessutom måste jag sätta in en bild på Bodil Malmsten här, min nya idol! Jag håller på och läser hennes bok Det är fortfarande ingen ordning på mina papper på kvällarna. Väldigt soft! Dessutom är det en mycket stilig kvinna. Jag gillar verkligen rödhåringar! Har jag kommit på :)

5 kommentarer:

robin sa...

Ptja, sju gånger under sju timmar (11.44-18.57) är väl inte så illa pinkat.

Lindiz sa...

Du får stalka mig så mkt du vill gumman ;-) Å jag messade ändå dig vid 1 tiden i natt oxå

Jennie sa...

Haha you stalk me - stalk you

Sofia sa...

Haha! Jag har nog tvärtomproblemet när jag är ledig. Jag har storslagna planer innan, men likväl sover jag ändå bort halva dagen sen när de väl kommer till kritan... Hur fixar man en sån där besöksräknare förresten? Kram Sofia

mia sa...

ja man kanske ska ge den där Boooodil en chans... söt är hon iaf :)