16 februari 2008

Idag älskar jag Jerns!

Igår, innan jag skulle till operan, sprang jag in på Jerns. Och hittade ett par skitsnygga och superbekväma svarta loafers. 599 spänn också, inte alls farligt! Me like =) Dessutom har mamma lovat att sponsra ett par skor så det blir nog ett par till. Jag har verkligen slitit ut alla mina favoritskor så det är dåligt på fronten skor-man-inte-får-skoskav-i-när-man-springer-runt-en-hel-dag! Det måste bli ett par nya ballerinaskor också.

För övrigt tänker jag nu diska. Fast jag funderar på om jag inte ska äta frukost först. Sen tänker jag ta tag i annat jag inte har haft tid eller ork till att göra sen i veckan. Det finns en hel del att säga.

Ikväll blir det melodifestivalskväll hos Jennie! Det ser jag väldigt mycket fram emot :)

Och dessutom har jag ont i magen.

3 kommentarer:

mia sa...

å jag vill me kolla på melodifestivalen hos jennie ikväll! vaffö är jag inte bjuden?! hihi... diska är bra gumman... puss

Lindiz sa...

Jag vill oxå köpa nya skor darling!!!

Jennie sa...

Jag har mina försat sammadragningar nu...inte kul =( synd om mig snyyyyft