21 februari 2008

A night at the opera

Är inte bara ett coolt Queen-album, utan vad jag har sysslat med ikväll! Fast det gör jag ju iofs rätt många gånger i månaden, fast inte i publiken! Macbeth blev det. Jag får liksom sparka mig i arslet för att gå dit när jag inte jobbar, fast det är ju kul också. Däremot är det sorgligt hur man inte kan slappna av eller sluta tänka på jobbet när man väl sitter i publiken :p I ouvertyren kom det in en gubbe på D-dörren, som såg lite vilsen ut, och då började jag direkt tänka på att vi borde påminna alla om att man måste följa med folk IN i salongen så de hittar sina platser. Sen började jag tänka lite på vad som skulle hända om någon typ ramlade ihop i salongen också. Jag är ett sånt psycho :p

För övrigt känns saker lite tråkigt. Lite sad. Det finns en del grejer som inte är som jag vill att de ska vara. Men imorgon blir en roligare dag hoppas jag!

3 kommentarer:

Jennie sa...

Hoppas middagen är goooood =)

Lindiz sa...

Jag ville oxå se!!

Anonym sa...

nästa helg blir bättre än denna :)