26 februari 2008

Tut!


Jag har egentligen inget särskilt att berätta... Men man vill ju inte vara nån snigel! ;)

Just nu kan jag berätta att jag ska fortsätta klä på mig efter en totalsanering i badet. Jag kände inte att jag kunde visa upp mig på operan med så smutsigt hår som jag hade förut! Men nu är man fräsch som en nyponros, hehe. Jag lyssnar dessutom på Pelleas et Melisande, som är en mycket vacker opera av Claude Debussy. Bilden är från GOs uppsättning för några år sen, med Mattias Ermedahl (jag tycker han är söt!) och Camilla Tilling. Swell! :D

Igår hade jag min kära broder här i flera timmar, mkt trefligt! Vi diskuterade bland annat den middag vi ska ha med herr röding, som Victor kallar Richard, på skärtorsdagen. Wiie! Jag hjälpte Victor skriva typ jobbansökningsbrev, och vi lagade mat. Najs! Han diskade till och med. Moahahaha säger jag till mamma, helt klart :D Och visade upp sitt nysnittade finger. Ska man bli kock så ska man, antar jag, hehe.

Annars händer här inte så mycket! Jennie var här för en baguettefrulle och vi gnällde över den jävla avhandlingsrecension vi måste göra nästa vecka. Bajs bajs bajs! Men på fredag ska det bli VÄLDIGT najs att åka till Småland och tant komma aka Mia!! Innan dess ska jag bara hinna jobba tisdag och torsdag kväll och kanske hitta på nåt kul på onsdag! Och nästa helg blir det Sofia Karlsson på konserthuset! Det ser jag verkligen fram emot :)

Inga kommentarer: