19 februari 2008

bara lite uppdatering

Idag är det tisdag! Jag är lite förkyld. Tillräckligt mycket förkyld för att det ska vara irriterande, men inte sådär så att man egentligen ska få gnälla om det. Jobbigt typ! Idag är jag dessutom, som alltid under den här kursen, ledig. Men jag har läst halva Moa Martinssons bok Kvinnor och Äppelträd sen igår eftermiddag, så det känns bra! Fast nu ska jag hoppa in i duschen och försöka fräscha mig en smula opp, för att citera Müllweiser :p

Annars tänker jag försöka ta tag i en del surdegar idag. Och jag älskar min nya mobil! Den är väldans söt :)

3 kommentarer:

Lindiz sa...

Vilken ångest jag får... jag har ju inte hunnit med ngt vettigt ;-)

Jennie sa...

Åh vännen skulle jag kunna få låna den boken efter dig fick ju aldrig tag i den=)?

mia sa...

är det du som smittat Linda?