15 februari 2008

Högtryck

Min stackars hjärna går på högvarv. Men det var mkt trefligt med lite terapi igår! Annars är det många saker när det gäller flera personer som jag tänker rätt mycket på. Tänker på vad jag tycker om en del grejer. Igår kom jag nog fram till att jag trodde att jag var okej med en av sakerna, men det är jag inte. Jag bryr mig nog, och det är typ rätt irriterande. Jag borde inte bry mig!

Nu ska jag snart iväg till jobbet. Idag blir det en rejäl jobbdag, först 9.30-17 och sen direkt till operan där jag börjar 18.15. Så jag lär vara lagom övertrött senare, hehe.

Och Mia för fasen, Linda och jag kom fram till att du helt enkelt måste flytta tillbaks hit! Vi ska skriva en recension på en avhandling, och det kommer verkligen aldrig att gå! Vi får ha delad vårdnad om dig!

4 kommentarer:

Jennie sa...

Jag e på på den idén...med!!!

Jennie sa...

Jag e på på den idén...med!!!

Lindiz sa...

Min hjärna går oxå på högtryck - usch

mia sa...

haha, ni får väl göra upp något slags schema med henke så att alla får lika mycket av godbitarna... :) mina små lieblings, jag skänker er mental styrka! puss