23 augusti 2008

Kvällens planer

Ikväll blir det middag här, och det har helt plötsligt förvandlats från bara reunionmiddag efter lång sommar till värsta italienska aftonen! Jag bestämde mig att göra tiramisu, bara för att det är så gott, och följden blev att det har inhandlats diverse italienska viner, vi ska göra supersmaskig ricotta/mozarella/parmesanlasagne och har fixat en massa italiensk schlager och annat italienskt i högtalarna. Ska bli riktigt trefligt!

Imorgon blir det Verdi- och Mahlerkonsert på GO. Yay!

4 kommentarer:

Lindiz sa...

Du jag å Jennie borde ha ost-kväll snart. Vi köper ost + bröd å åker hem till Jennie nån kväll tycker jag :D

Jennie sa...

Åhhhh I LÖV tiramisu - teach me how to make/bake it

mia sa...

Låter najs! Puss

Jennie sa...

Åh hejsan hejsan...låter bra...då ringer jag blommigtcentralen då =) Nej vad jag vill är väl att få in hyffsade rutiner typ...sova vakna äta sova i stort sett...Men nu så e ju rickard hemam denna veckan så förhoppningsvis så ordnar det sig med rutiner lite iaf denna veckan