13 augusti 2008

beslutsångest

Jag måste vara världens veligaste människa ibland. Just nu är det så illa att jag faktiskt sitter här framför datorn utan kläder, eftersom jag inte vet vad jag ska ha på mig. Jag har varit vaken i typ 40 minuter och har inte ätit frukost och inte lyckats få en tråd på kroppen, för jag vet inte om jag ska cykla eller gå eller ta bussen eller gå och låna pappas bil på jobbet som inte är långt härifrån. Alltså satte jag mig och kollade mail istället. Hur smart är det? Det är lite småkallt också eftersom det faktiskt blåser en del ute idag och mitt fönster är öppet.

Jag har fortfarande inte dammsugit heller. Jag kan inte bestämma när jag ska göra det :p

3 kommentarer:

Lindiz sa...

I like i-lands problem - that's all i'm saying :D

Anonym sa...

vad du porrar dig verbalt darling/g

Jennie sa...

haha velpotta jag e alltid naken =)